Conditii pentru returnarea produselor
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”. In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator iar acestea sunt oprite din suma ce urmeaza sa fie rambursata. Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre WonderfulShop
Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa completati un Formular de Retur pe care il gasiti in partea de jos a pagini.
Daca doresti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime/model, te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la adresa office@wonderfulshop.ro sau prin formularul de retur in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb.
Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.
Costul transportului pentru schimbare de produs culoare/marime/model este de 25 lei
Produsele trebuie returnate in aceleasi conditii in care au fost primite, fara urme de uzura, ambalate intr-un ambalaj suplimentar de protectie ( sac plastic / punga / folie ) si cu etichetele originale.
Odata cu schimbarea marimii produsului dumneavoastra, va punem la dispozitie si suplimentarea comenzii cu alte produse, costul transportului fiind GRATUIT.
ATENTIE: In momentul in care se face o cerere prin formularul de returnare produs se trimite automat o solicitare de ridicare colet catre curier la adresa specificata in el, si veti fi contactata de acesta cand este in zona dvs. Timpul de preluare a coletului poate varia intre 1 si 4 zile lucratoare de la completarea formularului. Acest serviciu este o optiune si nu o obligatie catre noi, dupa completarea formularului Wonderful Shop nu face decat sa anunte firma de curierat, puteti expedia dvs coletul dupa completarea formularului de returnare prin ce firma de curierat doriti. Wonderful Shop nu este responsabil pentru ne respectarea termenilor firmei de curierat.
*Ne straduim continu in a va face cumparaturile si returnarile cat mai usoare cu un sistem cat mai autonom.
Puteti organiza si dvs expeditia la adresa Bdul. Basarabia, Nr 256, Hala 7-8 Incinta Faur, Sector 3, Bucuresti dar cu un anunt pe adresa de email office@wonderfulshop.ro in prealabil.
*In cazul unui retur cu schimb de produse, produsul cu care trebuie schimbat returul dvs. nu se rezerva pana la receptionarea returului dvs. In cazul in care produsul cu care doriti inlocuire nu se mai afla in stoc ul nostru veti fi contactata de un coleg pentru a alege un alt produs sau pentru transmiteri unui cont bancar pentru rambursarea sumei aferente.
*Ne rezervam dreptul de a refuza un schimb de produse abuziv, iar in acest caz returul si tot odata rambursarea se face doar prin cont bancar.
Va rugam sa:
– returnati produsul cumparat, in ambalajul original (va rugam sa impachetati ambalajul original intr-o punga sau in hartie inainte de a il sigila cu banda adeziva – nu vom accepta produsele care au banda adeziva lipita direct pe ambalajul original), etichetele nu au fost rupte, produsul este nedeteriorat si nu prezinta urme de uzura sau folosire si se afla in starea in care l-ati primit.
– sa returnati toate documentele ce au insotit produsul.
– in cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o promotie ce include si un produs cadou, trebuie sa returnati si produsul cadou.
Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.
In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile lucratoare de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.
Cadrul Legal
– Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014– privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Daca motivul returului este altul decat semnalarea unui defect de fabricare costul transportului returului este suportat de catre client.
– Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014
– Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.
-Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
– Daca produsul este returnat cu valoarea diminuata, ca urmare a utilizarii corespunzatoare (uzura) sau necorespunzatoare, putem solicita plata valoarii necesare pentru readucerea produsului in stadiul initial. In acest caz se va procesa cererea de retur cu aplicarea procedurii de diminuare a valorii produsului iar decizia va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
– Returul va fi acceptat doar daca clientul plateste diminuarea valorii, respectiv- contravaloarea aducerii produsului la starea initiala.
OG 34/2014, Art. 14, pct.3:
– Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
– In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
– Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in cadrul termenului de 14 zile. Cererea de retur va fi procesata de Wonderful Shop cu prioritate, iar contravaloarea produsului va fi returnata doar dupa primirea produsului de la client.
-In lipsa primirii produsului in cadrul termenului de 14 zile, cererea de retur va expira conform Capitolului IV, art 29, punctul 15 ( articol nou):
Art. 59 (secund) . – (1) Cu exceptia cazului in care furnizorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, utilizatorul final returneaza produsele sau le inmaneaza furnizorului sau unei persoane autorizate de furnizor sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 58.
– Termenul retragere din contract este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de utilizatorul final inainte de expirarea perioadei de 14 zile si sunt livrate la adresa: Bdul. Basarabia, Nr 256, Hala 7-8 Incinta Faur, Sector 3, Bucuresti . Acest lucru doar dupa completarea formularului de returnare
Nota: Daca ati primit un produs defect aveti obligatia de a anunta si de a incepe procedura de returnare in cel mult 72 ore de la primirea coletului.
Atentie! Nu primim colete trimise de dvs. cu plata ramburs. Nu primim colete trimise prin Posta Romana.
Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.